back in Swedenland

Jag är hemma i Swedenland igen! Resan gick bra, sov hela vägen från Phoenix till New York, och hela vägen från New York till Sthlm. Trots det så tycks jetlaggen krypa på ändå. Men men!

Sista kvällen i Phoenix innan jag åkte hem var vi på La Hacienda, en mexikansk restaurang i Scottsdale Princess hotellet. Cindy känner huvudkocken, och han beställde in fem olika förrätter till oss, samt huvudrätter och fyra olika efterrätter. Vi rullade därifrån och alla var i paltkoma. Men gott var det!


Den här krabaten saknar jag lite för mycket. Men vi ses igen den 27 februari, så om ca sju veckor!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad roligt! Du och Christofer kommer att träffas igen den 27 februari och det är min födelsedag! :D

2011-01-10 @ 16:23:14
Postat av: j

ni är så gulliga tsm! :D

2011-01-10 @ 16:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback