Tuesday, February 1

... och så var det februari!

Jag är helt slut som människa efter en timme på gymmet och en supervarm dusch. Imorgon är jag dock ledig! Jag hade seminarium förra veckan, så då är jag ledig från engelskan, min enda lektion imorgon! Sweet.

Annars händer det inte mycket. Igår pratade jag med CJ för första gången på några dagar. Våra scheman har inte gått ihop så då blir det så. Men det är 27 dagar till vi ses!

På lördag ska jag och Mickis till Stockohlm över dagen. Djanaée och hennes pojkvän besöker Sverige över helgen så vi har bokat in en fika med dem. Djanaée, är för er som inte vet, CJ:s familjs första utbytesstudent. Vi var till Hawaii tillsammans i somras, och vi var även på kryssningen i Bahamas tillsammans för två år sedan. Så det blir kul!

Nu ska jag lägga mig och titta på Bones. Puss!


Djanaée & jag på Sunset Beach, O'ahu, Hawaii i somras.

Kommentarer
Postat av: Lo

Tack så jättemycket för tipset! Du har precis besparat mig flera förvirrande shoppingrundor, haha. "Credit. Credit. Credit..!" :)

Postat av: Nadja

Visste inte att du va på Hawai'i i somras. Jag var där nästan hela juli o lite av juni, vi kanske va där samtidigt :)

2011-02-01 @ 22:11:48
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: sanna

Förlåt för konstig fråga... Har inte riktigt fattat detta så skulle vara kul om du kunde förklara lite :) Bodde du som utbytestuden i CJs familj? :D

2011-02-02 @ 19:32:36
URL: http:// har ingen blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback