Phoenix, I have missed you!

Hej!

Efter vad som kändes som den längsta resan någonsin är jag nu framme! Flyget från London tog 10,5 timmar, vi hade nämligen motvind. Jag sov mestadelen av flighten men det var ändå otroligt långt. Dock så vaknade jag klockan 07.00 imorse. Thank you jetlag!

Nu sitter jag och äter havregrynsgröt med färska jordgubbar! Dock var jag inte lika nyttig imorse. Gulliga Big Joe hade åkt ända från sitt hus, till Lamars (vårt donut-stammishak) och sedan tillbaka hit för att ge mig min favoritmunk! Sedan var han tvungen att åka ända förbi Lamars igen, då han skulle till jobbet. Hur gulligt? Så imorse klockan 07.30 käkade jag en nygräddad munk!

Har ingen aning om vad dagen har att erbjuda. CJ har lektion men när han kommer hem är det tänkt att vi ska gå ut på promenad. Och just det, MIN BIL!

CJ bytte den gamla mustangen mot en ny. Samma år och allt, den enda skillnaden är att den här inte är en Grande, så som den andra var! Den är så fin så fin - speciellt innuti. Ah! Jag kan inte vänta till jag får cruisa i min nya bil, hehe! Jag såg inte riktigt samma sak i den andra bilen, men det var för att det var så mycket som behövdes göra. Den här väntar bara på att motorn ska i, sedan färg också. Dock är den vit nu, vilket ser rätt bra ut. Men i framtiden ska den vara blå!

Jaja, sluttjatat på från min sida. Jag har det bra i alla fall! Bilder kommer när jag tagit några. Puss!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Grattis! Vad skönt att äntligen få vara tillsammans igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback