Man blir bortskämd

Visst blir man allt bortskämd att bo i en stad där det är soligt nästan året runt... och definitivt inga minusgrader! Jag promenerade till affären idag, ungefär tio minuter bort. Tog på mig foträta skor, och flera lager tröjor. Frös som en liten hund utan päls gjorde jag. Och det är bara -1 grad ute! Men, jag har nog blivit lite för van med solen i Phoenix.

Hur som helst. Det var mysigt med en vinterpromenad. Vi har inte så mycket snö, men tillräckligt. Mina öron är nu röda och jag har krypit ner i mjukisbyxorna igen. Min katt ligger i mitt knä och myser. Han har blivlit lite tjock nu när jag varit borta i fyra månader... och det är inte bara vinterpäls!

Ikväll ska jag och mamma baka knäck och pepparkakor. Bara fyra dagar kvar till julafton nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback