Bilderna från 2011

Jag började året i USA.
I februari var vi skoltrötta, och då kom studentmössorna lämpligt!
I mars åkte jag till PHX igen.
Dessutom slingade jag håret och min blonda resa började.
Det blev april och jag tränade en hel del.
Sista april vankades det studentbal!
I maj så åkte jag till London med min moster över en helg.
Första veckan i juni drog alla studentförberedelser igång. Fester och barrundor.
Och den tionde juni var det äntligen dags!
Jag tog äntligen studenten ett år efter min årgång! Så rolig kväll.
CJ och Cindy kom till Sverige och vi gav oss ut i Europa. Här i Spanien!
Sedan åkte vi vidare till underbart vackra Schweiz!
Där vi bodde hos Djanaée! Hennes bror kunde inte komma så vi hittade honom på en billboard istället, haha! Hon tyckte det här var väldigt pinsamt.
I juli åkte jag och CJ till mina morföräldrar på Åland!
Vi åkte även till Limön där vi spenderade helgen med Mickis. Jag fick en fisk!
Jag fick även mitt visum!
Jag och CJ joggade och blev osams för vi inte kunde hålla en gemensam fart.
I augusti tvingade vi amerikanen att äta kräftor. Han gillade det inte speciellt mycket.
Så i augusti flyttade jag även över till USA för att plugga på detta college.
Det blev även en del shoppning då mamma var i PHX.
Jag upplevde min första dust storm.
Jag låg i poolen en del och blev det brunaste jag någonstin blivit. Ljuger inte.
Jag började träna med PT som är väldigt givande.
I september letade vi lägenhet!
I oktober flyttade vi in!!
Den hårda träningen började sakta men säkert betala av sig.
Vi åkte till Kansas för att se CJ:s styv-syster gifta sig!
Den 11 november skaffade vi en valp. Ripey.
Som hittar på en hel del bus...
Jag blev mörkhårig igen.
Mickis kom och hälsade på mig i Phoenix!
Och jag spenderade så mycket tid som möjligt med mina killar, CJ och Ripely.

Det var 2011 det. Vi får se vad 2012 har att bjuda på!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Det känns så otroligt coolt att på något sätt varit med dig via bloggen och sätt alla dessa bilder när du postat dem... där är lite som att titta på en film och det känns nästan som jag minns dina minnen. Freaky men otroligt coolt. Jag hoppas att du aldrig slutar blogga, i alla fall inte nu. Om jag fick bestämma skulle jag vilja att du bloggar från pensionärs hemmet men det är ju lite surrealistiskt! haha men keep up the good work och jag hoppas att jag i alla fall via bloggen kan få ta del av ditt liv och att nästa år blir lika bra som detta.



Gott nytt år!

2011-12-31 @ 18:38:12
Postat av: Anonym

Hur tränar du och lägger upp din kost för att få en sådan platt mage?

2012-01-02 @ 11:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback