PT:n from hell

Igår tränade jag med den amerikanska pt:n från hell, Taylor. Jag har sådan fruktansvärd träningsvärk så det inte finns! Han var väldigt motiverande dock. Fraser som "You're such a wuss, don't be a girl" får definitivt fart på mig. Benen skakade när jag satt i 90-grader vid väggen med armarna rakt ut och jobbade mot motstånd. Kläckte ut "F-ordet" och sade att jag hatade honom. Vad gör han? Skrattar. Hur som helst var det skitkul och världens bästa mamma kommer betala för mig att träna med honom en gång i veckan. Så på måndag är det dags igen!

Kommentarer
Postat av: Eleonor i Nashville

Gud vad underbart! Dar far man bade motivation och bra traning!

Postat av: Anonym

Wohoo! Fan vad kul!

2011-08-14 @ 22:31:22
URL: http://kollektivbarn.blogg.se/
Postat av: naomi

gud vad skönt med en pt! hur mycket kostar en pt i usa? :)

2011-08-15 @ 01:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback