Pictures!

Fear the golfballs när du promenerar runt campus.
Bästa tröjan.
Frozen yoghurt med blåbär, hallon och jordgubbar.
Jag vet inte om ni ser men bilen är så otroligt högt "lifted" att jag inte ens kunde se flaket om jag stod brevid för jag var för kort! Det bör tilläggas att denna bil självfallet stod parkerad utanför walmart.
Jag blir dessutom på jättebra humör när jag ser dessa palmer utanför fönstret varje dag.
Abs report. Jag har en challenge att skaffa magrutor. Okej, inte magrutor, men synliga magmuskler. Så jag ska dokumentera detta och självfallet får ni följa med. Som ni ser är vi inte riktigt där än. Detta var för två veckor sedan, hehe. Ni är nu min officiella pep-grupp. Okay? Vad tycker ni om mina ubersexiga Victoria's Secret trosor.... not.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! hur lång tid tog det innan du började umgås med dina vänner från high school på fritiden?

2011-09-01 @ 03:53:03
Postat av: Siri

Hej! Ett tips bara, om du vill snabbt se resultat. Kör BodyRock, (www.bodyrock.tv) man använder sig av sin egna body weight (most of the time) och kör intervaller. Super bra träning! Funkat jättebra för mig! (:

2011-09-01 @ 08:17:50
Postat av: mk

hehe, du har till och med plattare mage än Kim kardashian. Du har verkligen en kropp du kan skryta om, haha:P.

2011-09-01 @ 17:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback