Kurser

Igår registerade jag mig för mina klasser. Jag fick lektioner varje dag men bara på förmiddagarna, slutar inte senare än 13.00 någon dag.  Så här ser det ut just nu. Det kan ändras beroende om jag testar bättre i matte när jag omtestar.


måndag - engelska och psykologi

tisdag - matte och computer skills

onsdag - engelska och psykologi

torsdag - matte och computer skills

fredag - engeska


Jag börjar den 22:a så jag har fortfarande semester. Men det sved lite att ta fram plånboken och dra 28 200 från kontot. Men det är ett bra pris jämfört med vad man kan få betala på andra ställen. Så den här terminen har jag 12 credits, vilket är heltidsstuderande. Så på måndag ska jag tillbaka och omtesta i matten, och fixa mitt student-id!


Kommentarer
Postat av: Ellen - College USA 2011

Va roligt med psykologi. Jag vill också börja snart, min skola börjar inte förs den 21 september men jag åker om 6 dagar så det är ju kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback