Another sunny day

Jag har blivit sjukt blond här på andra sidan pölen! Vad mer har hänt? Hade ännu en session med PT:n from hell, Taylor. Gjorde styrketest i både under och överkropp idag - är relativt skakig efter han hetsade mig att göra plankan till jag nästan gick av. Sedan en jävla massa armhävningar. Jag ville spy på honom, men det gjorde jag inte såklart. Ska tillbaka på torsdag. Jag fick en gratis session för han var tjugo min sen idag. Tack och bock(?). Fick dessutom en Swedish massage idag i en timme. The Swede got a Swedish massage. Felt good. Nu ska vi snart äta middag, och förhoppningsvis drar lite regn in över the Valley ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, vilken fin hy du har! :)

2011-08-17 @ 14:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback