oh memories

Hej Emilia!
Hur många gånger har du och CJ träffats sedan du kom hem från USA? :)

Hello! Hmm, vi har träffats åtta gånger om jag räknat rätt! :)

Hej! Har läst din blogg ända sedan du var utbytesstudent samma år som mig :D
Funderar också på att läsa på college i USA, men isåfall jobba 1-1,5 år innan :) Blev inspirerad av Sofie Lundberg som du länkade till för ett tag sedan! Tänkte höra hur du planerar att finansiera dina studier i USA, förutom med lån från CSN. Typ hur du tänker betala för kläder, mat osv? Jag antar att du kommer bo billigare eftersom du bor hemma hos CJ? :) Tack för en jättefin och bra blogg som ger massa inspiration och tips till oss som funderar på att plugga utomlands! :)

Hej! Vad roligt att du hängt med så länge, och tack för dina fina ord! Precis som du sade kommer jag ta studielån - och så får jag då även bidrag (som studiebidrag) av CSN. Sedan hjälper mina föräldrar till, vilket jag är evigt tacksam över!! Jag vet även att det finns en del jobb på skolan att söka (har man inte jobbvisum får man endast jobba på skolan som man går på, förklarade representanten för mig :) Så har vi tur får jag ett jobb! Och jag kommer bo hos CJ :) Men som sagt, lån, bidrag och hjälpsamma föräldrar. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du kommit in på college?

2011-04-15 @ 07:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback