Monday!

DAGENS FRUKOST: äggröra och en kopp kaffe. Standardfrukost.
DAGENS KLÄDSEL: rosa träningstopp och träningstights, ska iväg och röra på påkarna hade jag tänkt. 
DAGENS PARFYM: nada! 
DAGENS NAGELLACK: inget där heller - infektionen börjar bli bättre så förhoppningsvis är det bra till balen!
DAGENS SMINK: ingenting - no make up while working out!
DAGENS SMYCKEN: förlovningsringen endast. 
DAGENS SKOR: vit/rosa asics träningsskor.
DAGENS FÖRHOPPNING: att jag betar av lite skolarbete.
DAGENS SAKNAD: min pojkvän.
DAGENS DRYCK: kaffe och vatten än så länge. 
DAGENS TRÅKIGASTE: att det är typ halvmulet i Gävle.
DAGENS FINASTE: min katt som sov så sött bredvid mig i morse. 
DAGENS VÄDER: soligt och molnigt
DAGENS PLANER: sticka iväg och träna, sedan plugga.
DAGENS CITAT: "Believe you can, and you're halfway there"
DAGENS MÅENDE: bra! trött, men bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback