english, my friend

Hej du jag undrar om du kan göra en video där du pratar engelska.. det låter kanske odd, men det hade varti intressant och höra hur din engelska har utvecklats genom åren.
Hej! Jag kan nog publicera en video när CJ kommer hit, det känns lite konstigt att sitta och prata engelska för mig själv, hehe. Men här är en video då jag snackar lite, dock från sommaren 2010.

Hur många år läser man på college?
Det beror på utbildningen, men generellt för en associte's degree: två år. För en bachelor's degree: fyra år. Sedan kan man även ta Master's och Dr. osv..

Kommentarer
Postat av: L.sjoeblom

har inte fattat dedär än..

Va är skillnaden mellan assocites degree och bachelor?

Postat av: Carro

Jag funderar på det här med college jag med, men jag vet inte om jag kommer ha råd med 4 år eller mer, är det liksom värt att ta associte's degree eller bör man fortsätta studera? har för mig att du har skrivit ett långt inlägg om usas komplicerade system men jag kan inte hitta det... :)

2011-11-29 @ 03:56:07
URL: http://sts.se/lifeon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback