the united states of america

Om 33 dagar så sitter jag på ett plan till USA! Det är ganska märkligt hur lite tid det är kvar. Den här gången har jag inte räknat ner som jag gjort varje annan gång. När jag inte har någon koll på tiden så går det superfort har jag märkt.

Nu när jag åker dit blir det en kort visist på tolv dagar om jag inte minns fel. Vi ska troligtvis till San Diego en helg, det kan bli mysigt! Sedan åker jag dit i december (den biljetten som CJ köpte till mig). Sedan ska jag göra business trip genom skolan till Phoenix, dock i februari!

Någon frågade även hur många gånger jag varit i USA, och det är sex gånger allt som allt.


Jag i Phoenix, oktober 2009.

Kommentarer
Postat av: siri

Bästa bloggen!! :)

Postat av: josefine

varför ska du åka till Phoenix på business trip genom skolan? :)

2010-09-24 @ 22:44:37
URL: http://lifetimeexperience.blogg.se/
Postat av: Monster

Det vore verkligen kul om ni kunde komma till San Diego då jag är där! Behöver shoppingkompis :). Kram

2010-09-25 @ 16:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback