frågor

Vad tycker du om att Sverigedemokraterna kommit in i riksdagen?
Jag tycker inte det har med min blogg att göra och det är inget jag tänker skriva om. Men jag röstade inte på SD - det räcker som svar.

Jag undrar om du åkte på Campet innan? Vart kan man i så fall läsa om det? ^^ KRAAAAAAAAM!
Nej det gjorde jag inte :)

Anastasia:
Det är svårt för mig att säga vad du ska göra, det är det bara du som vet. Du får gärna maila så slipper vi ta det på bloggen ([email protected]). Men jag vet att om ni båda vill det här, och ni litar på varandra, så kan ni komma igenom ett år. Det går fortare än man tror! Jag förstår att det är svårt... :) Kram!

Kommentarer
Postat av: emma

Hej Elin! jag har inte last din blogg forut, men jag hittade den pa google nar jag sokte pa utbytesstudent USA. jag kanske ska aka till USA nasta ar som utbytesstudent och jag tankte fraga:



*Var det svart att fa kompisar i skolan forsta dagen?

*Hur ar manniskorna i delstaten du ar i?

*Skulle du foresla mig att bo i din delstat under mitt ar som utbytesstudent?

*Akte du med nagon organisation? Vilken? STS? Explorious?



MVH Emma

2010-10-02 @ 22:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback