en lista på bra saker

Today, life is good. En liten lista på saker som gör mig glad just nu.

+ min fina fina familj
+ mina underbara vänner
+ jag bokade min business trip till Phoenix idag! 600 spänn fick jag lägga ut, HELLO USA vecka 9, 10 & 11!
+ min skola, för att jag får åka på business trip!
+ mitt hår som är nyklippt och fräscht.
+ min söta katt som somnat på min arm
+ min htc desire som är den bästa telefonen någonsin. tack tack tack mamma!
+ min pojkvän som skickar söta mail.
+ idag är det exakt en månad kvar till jag åker till staterna!
+ imorgon har jag pluggdejt med Niclas
+ jag fick godkänt på matteprovet jag gjorde för tre veckor sedan
+ min förkylning är borta så nu ska jag träna.

Jag ska svara på era frågor. Snart. Hehe.

Kommentarer
Postat av: josefine

SV: Okej tack!

Då kanske de stämmer de att om man inte väljer själv så väljer de åt en iaf..

Nä jag tror jag ska välja delstat :)

Postat av: Ebba

Hej! Tänkte bara berätta att jag tycker att du är väldigt fin och har en trevlig blogg! :)

2010-09-28 @ 13:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback