you bloodsucker

Imorse var jag hos min snälla doktor, jag fick ännu en kräm utskriven för mina ben som inte slutar klia. Förhoppningsvis blir det bättre nu.

Jag gjorde även tester för nötallergi, så de var tvungna att sno lite blod ifrån mig. Jag har inget emot nålar och stick, men tydligen är jag väldigt svårstucken. Efter fem minuter av febrilt slående på mitt högra armveck, och åtdragande av rämmen så gav hon upp och gav sig på vänsterarmen. Till slut hittade hon en liten ven. Men tydligen kom det inget blod! Hehe. Fail. Så hon fick sticka nålen ännu djupare och då gjorde det ont ska jag tala om. Men till slut kom det blod. Började fundera på om jag var en vampyr där ett tag... näe, inte den här gången heller.

Nu ska jag traska ner till stationen och möta Niclas. Kanelbullens dag skall firas med en kanelbulle. Puss på er, ät några bullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback