sol sol sol

Hej alla söta!

Jag har mått piss pga av jetlag, inte kul alls. Har sovit skitmycket och kroppen är bara helt slut. Anyways. Idag var jag och CJ till gallerian, inhandlade supergoda cupcakes som gjorde mig illamående, och så kom jag hem med några koftor från forever 21.

Igår så hängde jag med brottarlaget, dock har alla mina favoriter tagit studenten nu så jag kände inte igen så många. Ganska tråkigt. Ikväll ska vi ut och käka middag på någon restaurang. Det kan bli mysigt.

Imorgon har Zena sin babyshower. Hon åkte in på sjukhuset för några dagar sedan då hon fått för tidiga värkar. Hon fick massa sprutor för att hindra det, för hennes bäbisars lungor är inte riktigt utvecklade än så de måste vänta några veckor innan de kommer ut. Hur som helst har hon problem att gå, men förhoppningsvis behöver de inte ställa in eventet imorgon.

Jag har varit skitdålig med kameran nu, men jag & CJ har bara njutit av tiden tillsammans, vi har ju inte träffats sen i början av augusti. Men det kommer bilder imorgon eller så. Puss!

Kommentarer
Postat av: siri

Gör en videoblogg! :D och ha det BÄST därborta :D Kram

Postat av: Fredrika

Ska hon få tvillingar? Gud va gulligt! :) hoppas allt blir bra :)

2010-10-30 @ 13:35:11
URL: http://freddyss.blogg.se/
Postat av: Joanna

oj, herregud. hoppas bäbisarna stannar i magen ett tag till!! :S



Lite bilder från babyshowern kanske? Hade varit kul

(vad är en babyshower egentligen?)

2010-10-30 @ 15:42:07
Postat av: Sophia

Ååh, jag har alltid undra hur en riktig babyshower går till! Så det måste du berätta sen ;)

2010-10-30 @ 20:27:56
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa gör en videoblogg! :D fett kul ju, haha

2010-10-31 @ 11:09:31
Postat av: The Ant

Hoppas hon ligger still nu så att barnen håller sig kvar! Själv tycker jag att du är lite kinkig vad gäller jetlag :), sova kan man göra hemma. Äh, lite mosig är nog jag också men jag håller fasaden uppe. San Diego verkar helt fantastiskt och igår åt vi middag i Seaport Village, det ligger precis nedanför hotellet. Gaslampkvarteret har vi också hunnit med, men det är mycket kvar. Ha det riktigt bra och hälsa till CJ. Kram

2010-10-31 @ 11:37:49
Postat av: Lo

vad härligt att vara tillbaka!

2010-10-31 @ 16:02:03
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback