Jillian Michaels 30 Day Shred

Hej! Får man fråga hur de går med jillian? :) Jag vill oxå ha den dvd:n. Är den nån speciell diet man måste följa osv? Kan du inte skriva ett inlägg om de? :) Bra blogg btw!!! :D  Kram
Hej! Jillian lovar ju en viktminskning på 9 kg på en månad om man följer dvd:n slaviskt, samt följer hennes diet. Jag gör varken eller.

Det går ju ut på att man ska göra dvd:n en gång om dagen, i trettio dagar. Det är uppdelat i tre nivåer, nivå 1, nivå 2 och nivå 3. Vardera nivå görs i tio dagar.

Den första nivån gjorde jag varje dag, sedan andra nivån gjorde jag i fyra dagar och sen blev jag förkyld. Så jag hoppade över några dagar. Nu gör jag så att jag gör den varannan dag, och är i slutet på nivå två nu.

Jag tycker själv att nivå ett var relativt lätt, men sedan blev det ett ganska stort hopp till nivå två. Det är inte så att man ligger och håller på att dö, men jobbigt tycker jag att det är.

Så man måste absolut inte följa den slaviskt och följa en diet för att använda sig av den. Jag har blivit starkare, speciellt mina magmuskler, och man ser på vissa ställen att jag minskat lite i vikt sen jag började träna. Men det är inga drastiska förändringar. Lite fastare är jag nog.

Så bra går det, och det är ju en effektiv träning på tjugo minuter. Men det är inte riktigt min grej, tror jag.

Ungefär såhär bra går det... hehe. Ta mig inte på allvar nu va.

Man ser nästan min muskel... Om ni funderar så visade jag CJ på skype och han förevigade stunden.



Kommentarer
Postat av: helena

vart får man tag på den dvdn?

2011-07-04 @ 16:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback