It's a beautiful night, we're looking for something dumb to do.

Jag vet att jag bloggade om Bruno Mars här om dagen, men jag är helt förundrad över hans album som kom ut i veckan. Han har ju skrivit låtar till många andra artister och varit med på features, och nu äntligen kom hans soloalbum. Ge grabben ett år och han kommer säkert vara all over the place.

Han spelar i Stockholm i slutet av månaden, tillsammans med Travie McCoy. Jag vill så gärna gå men då befinner jag mig i staterna. Men det blir troligtvis inte sista besöket?


Kommentarer
Postat av: jesska jesska jesska jesska

jävla staterna

Postat av: Anonym

ett år har gått och han är verkligen all over the place. :D

2011-10-28 @ 23:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback