bloody mess.. or no blood at all.


Jaha. Inget blod idag heller.

Jag skulle på blodgivning idag, men svårstuckna Emilia är ju som sagt en vampyr. Hon stack in nålen och det kom inget blod. Jaha, då var det bara att gå hem. Hon sade att de kan försöka igen om två veckor, men troligtvis så är det inte bättre då. Sedan sa de att jag kanske behöver mina blodkärl senare i livet (gör de ingen nytta nu? haha) så de vill inte hålla på att sticka i dem när de är så svåra att hitta. Hehe, sa ju att jag var en vamypr. Jag försökte i alla fall.

Kommentarer
Postat av: jessica

Vi är lite lika där du! Jag har också haft massa problem med detdära. Första gången jag skulle lämna kom det blod (men för dåligt flöde för att det skulle fylla upp påsen), nu andra gången gick det bättre, men då fick hon sitta och hålla i nålen hela tiden i ett speciellt läge, annars fungerade det inte :b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback