torsdag

De senaste dagarna har varit lite röriga. Igår var jag och mamma på begravningsbyrån och ordnade lite praktiska detaljer. När mamma sätter sig i bilen för att starta så är den tvärdöd! Jag hade glömt bilens lysen på över natten och laddat ur batteriet. Jag var så chockad när jag kom hem att jag antar att jag inte hade en tanke på att vrida av lysena. Men det är sådant som händer! Så jag och mamma springer till bussen, och halt var det! Man kunde ju inte göra annat än att skratta. Bilen är död och vi ska till en begravningsbyrå... hur ironiskt?!

Idag så tog jag en vända på stan, pratade med juristbyrån om uppgifter som ska fixas och sedan köpte jag mig ett linne. Jag var även tvungen att ta foton för mitt TOEFL-test som jag ska göra på lördag. Sedan hann jag och mamma med lunchbuffé. :)

Tandläkaren har jag hunnit med också. Jag fick beröm för mitt fina tandtrådande. Jag fick skäll sist jag var där... hehe. Anyways. Nu ska jag lägga mig och läsa Sofis mode och äta marabou vintervit.

Puss på er solstrålar.

Kommentarer
Postat av: cornelia

åh jag åt också marabou vintervit idag :D

2010-11-11 @ 16:21:28
Postat av: Eskil

tråkigt att läsa om din mammas man. må gud hålla er i handen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback