lördag

Hej!

Jag har inte uppdaterat på ett tag men det har varit full rulle här. Jag och CJ försöker ta vara på varenda dag, för jag åker hem imorgon bitti. Ugh, jag hatar att säga hejdå.

Jag har lite bilder jag vill publicera men jag orkar inte hämta kameran och lägga in dem. Det får bli när jag kommer hem.

De senaste dagarna har jag hängt med brottarlaget, CJ, shoppat och lite sådant. Kollat på bilar. CJ ska köpa en bil till mig(!), till jag flyttar hit för college. Appropå college så var jag dit igår och hämtade alla papper som ska fyllas i så nu är det bara att sätta igång med allting.

Nu kom Big Joe med Starbucks och donuts. Mums! Vi kanske hörs senare idag, vi har dock ett barnkalas att gå på men annars hörs vi kanske i Chicago där jag har en mellanlandning på TIO freaking timmar.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

spännande med college! och egen bil :)

2010-11-07 @ 15:06:37
Postat av: Anonym

hur känns det att veta att allt bara är tillfälligt och att du snart kommer att vara tillbaka på heltid? grymt avis kan jag säga!

2010-11-07 @ 17:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback