julklappsshopping!



DAGENS FRUKOST: en macka och risgrynsgröt med kanel!
DAGENS KLÄDSEL: svarta legings, svart linne och blå kofta som numera är min favorit.
DAGENS PARFYM: chanel - chance
DAGENS NAGELLACK:
grått från h&m.
DAGENS SMINK: ögonskugga och rouge. böjda ögonfransar
DAGENS SMYCKEN: thomas sabo armband, diamanthjärta-halsband jag fått av CJ.
DAGENS SKOR: svarta stövlar
DAGENS FÖRHOPPNING: att jag hittar lite julklappar idag
DAGENS SAKNAD: no words needed. <3
DAGENS DRYCK: avslagen pepsi max.. hehe
DAGENS TRÅKIGASTE: vädret
DAGENS FINASTE: min pojkvän
DAGENS VÄDER: snö, regn, slask, grått.
DAGENS PLANER: julklappshandling med mamma, sedan har jag massa skolarbete jag MÅSTE göra nu.
DAGENS CITAT: jaja.
DAGENS MÅENDE: ganska bra. rätt utvilad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback