Sista rycket innan sommarlovet

Jag är så redo för sommarlov.

Igår skjutsade jag Niclas till Sreinechs place. Bp3a, min förra klass, hade diverse studentförberedelser. Jag är så avundsjuk på alla mina söta vänner som tar studenten!

Imorse avnjöt jag en god frukostbuffé med Niclas på stan. Dock är det slut på det mysiga nu, för jag har några ekonomiuppgifter att ta tag i. Har jag berättat för er att jag hatar företagsekonomi och redovisning & beskattning? Jag valde nog fel linje. Jag har bestämt mig för att inte komplettera upp mitt matte-c betyg, utan lägger fokus på bra betyg i ekonomin istället. Nåja.

Nu är det back to studying. Facebook kryllar av bilder på North Canyons graduate class of 2010! Alla har nu tagit studenten och ska ge sig ut på collegeäventyr. Jag önskar jag stod där med dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback