good day

Tack för era kommentarer! Jag hade som sagt uppkörningen idag, och det gick jättebra! Och jag gjorde teoriprovet i torsdags, så nu har jag lappjäveln i handen och i slutet av veckan kommer körkortet!! Jag är så glad! Dock var jag jävligt nervös imorse. Blä.

Nu ligger jag i sängen och väntar på skypedate. Jag och Vickan var på boxning så jag är lagomt trött i hela kroppen. Imorgon är det nationella i matte c som väntar. Känns inte sådär jättekul, men måste ändå göras. Woho. Någon annan som ska göra det imorgon?

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Nice :)

2010-05-24 @ 21:00:57
Postat av: Emma

Jag ska göra det imorgon, känns väl sådär kanske.. haha men sen är det ju över i alla fall och då slipper man ju tänka på det och vara orolig hela tiden ;)

Postat av: Josse

Är det svårt att klara uppkörningen eller hur man ska säga? jag ska nämligen ha min snart, är lite nervös nu :)

2010-05-25 @ 11:36:36
Postat av: Wickan Ahlin

Oj vad svårt, finns det skyltat hela vägen haha :D va kul att du klarade det!! :D

Jag ska säga åt min låtsaspappa att vi ska köra precis samma som du fick köra nu, de va jättesnällt att du skrev allt :)



Hur var teorin? Är de något speciellt ja ska plugga på tycker du ? :D



Jag har den nästa vecka, är skiträdd för att kugga, körningen nästa vecka ändå .. ååh va nervis jag blev :D

2010-05-25 @ 12:46:04
URL: http://wickanahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback