Första maj är här och likaså regnet.

Hej!
Jag är helt slut som människa efter det här veckan. Jetlag och skolarbete, need I say more? Nu ligger jag helt förslappad i soffan med min katt och äter chokladbollar och tittar på Svenska Hollywoodfruar och Criminal Minds. Jag tittar på gamla avsnitt som jag glömt bort! Regnet öser ner här hemma, och det enda som saknas är Christopher som befinner sig i ett betydligt soligare Phoenix.

Jag tänkte bara meddela att jag lever, har kommit ikapp allt jag missat och kommer spendera denna helg sovandes. Mamma och hennes man är på begravning i Finland, så det är bara jag och katten hemma.


Slänger in en misslyckad bild på mig och CJ bara för att den får mig alltid att le. Jag är jättedålig på att ta bilder på båda oss men jaja, jag ser ju glad ut i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: cissi

skulle nu träffas om treveckor igen eller när ni åker till hawaii?

2010-05-01 @ 23:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback