Trevlig fredagkväll

Jag somnar snart så det här blir ett kort inlägg. Hur som helst hade jag en jättetrevlig kväll hemma hos Viktoria i Sandviken. Vi lagade fläskfilé med salami och soltorkade tomater, och till det åt vi bakad potatis! Needless to say så är jag proppmätt nu.

Matteprovet idag gick inte bra alls. Men det värsta som kan hända är ett IG. Någon frågade hur det går med körkortet, och ja, det går väl. Med USA resan och med att körskolan är jämt fullbokad så har det inte blivit så många lektioner på sistone, men jag har motorvägskörning, repetition, teoriprov och uppkörning kvar. Så lite beroende på hur mycket skola jag har nu till våren, så får vi se hur fort det går. Men förhoppningsvis till sommaren!

Nu orkar jag inte stanna uppe längre. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback