shopping

Som vanligt har jag gjort en liten lista på vad som ska inhandlas i USA. Den här resan blir det definitivt några saker som jag ångrar att jag inte köpte sist.

Parfymen Marc Jacobs - Daisy
Höga benvita converse. Jag har redan två par men jag måste ha ett par vita!
Den här klänningen är jättesöt i verkligheten, dock är den inte riktigt skapt för en D-kupa. Som vanligt. Men jag ångrar att jag inte provade den sist!
Scrubcreme från Bath & Bodywork's som både jag och mamma blivit kär i.

Jag kommer väl hem broke igen, jag har en känsla av att listan blir längre as we get there =) Haha!

Kommentarer
Postat av: Louise

klänningen var sjukt fin : D

Postat av: Niclas

Tack så hemskt mycket för det du skrev finaste, finaste du. Jag blir så tagen av hur fantastisk du är och hur lyckligt lottad jag är som har dig, så att jag inte kan få ur mig så mycket mer än tack. Men jag menar det verkligen Emilia!

Du är en av de absolut finaste människor jag känner och du är genomvacker på alla sätt och vis.

Hoppas du får en underbar helg och att nästa vistelse i USA ger dig lycka i själen och laddar dina batterier!



Puss, puss, puss på dig älskade hjärtevännen min!

2010-03-25 @ 22:41:35
URL: http://nislas.blogg.se/
Postat av: Anonym

En viss viktoria engwall ÄLSKADE klänningen!

tokfin :) svensk avundsjuka!

2010-03-25 @ 23:19:46
Postat av: Anna

Äger en Daisy, och det är verkligen äkta kärlek!

Använder den flitigt !

Kram

2010-03-26 @ 07:45:22
URL: http://annakw.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej! hittade din blogg igårkväll o fastnade verkligen för den! Nästan så att jag ångrar att jag inte åkte iväg som utbytesstudent (går i trean på gymnasiet nu). Min syster o hennes familj bor i Phoenix, AZ o mina föräldrar, min kompis o jag ska också åka dit nästa vecka, ska bli så härligt!

När du åker tillbaka så här i efterhand, antar jag att du bor hos CJ, men har dom någon ny utbytesstudent som bor hos dom det här året? :) eller kan man som en sån familj som tar emot utbytesstudenter välja från år till år om man vill ta emot någon? :)



kram

2010-03-26 @ 16:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback