pinsamt

Måste dela med mig av veckans pinsamaste.

På flygplatsen i Chicago, innan jag gick igenom security, så kollade en av de som jobbar där mitt boarding pass och pass. Kvinnan säger "here you go, have a nice flight!" Vad svarar jag med? "You too!" 

Jag undrar om hon fick sig ett gott skratt? Jag tänkte att hon sade "have a nice day" som de flesta säger. Sedan när jag tänkte efter förstod jag var jag sagt. Men men, lite dum får man vara. Hon kanske skulle ut och flyga just den dagen, ändå? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha, vad kul!! xD

2010-03-11 @ 22:48:27
Postat av: Lisa Marie

Hahah! naw

Postat av: Gummifarbror

Tycker du det var pinsamt, så har du mycket att se framemot dom kommande 80 åren.

Du bloggar så flitigt att man knappt orkar läsa ...

2010-03-12 @ 12:17:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2114
Postat av: Sabina

Hur går det med körkortet? :)

2010-03-12 @ 17:16:45
URL: http://sabinapettersson.blogg.se/
Postat av: bee

haha det hander mig hela tiden har

2010-03-31 @ 17:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback