Loving from a distance

"Distance is not for the fearful, it is for the bold. It's for those who are willing to spend a lot of time alone in exchange for a little time with the one they love. It's for those knowing a good thing when they see it, even if they don't see it nearly enough..."

Jag hittade en superfin sida idag. Loving from a distance heter den, och fokuserar på långdistansförhållanden. Du kan hitta allt från saker du och din långdistanspartner kan göra tillsammans över livechat, tips på hur ni får det att fungera, quotes, eller helt enkelt bara prata med människor som sitter i samma båt.

Ikväll var det en jobbig kväll utan Christopher. Vi ses ju alldeles snart igen, men det tar inte bort saknaden varje dag. Så är någon av er som läser också i ett långdistansförhållande så måste ni kika in på den här sidan!

Jag och Christopher har inte pratat på skype på två dagar nu. Jag fick tag i ett telefonkort så jag ringde honom lite snabbt idag. Ett skypesamtal om dagen gör faktiskt mycket för att underlätta saknaden. Förhoppningsvis får vi skypea imorgon igen.

Jag funderar på att starta en blogg, utöver den här, på engelska. Den kommer bara fokusera på att vara i ett långdistansförhållande. Kommer någon av er läsa? Jag får fundera på saken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja skulle läsa :))

2010-03-14 @ 01:42:43
Postat av: Anonym

Jag skulle läsa

2010-03-14 @ 01:42:46
Postat av: Anonym

Jag är också i ett distansförhållande så jag förstår hur du känner . Skulle absolut läsa (a)

2010-03-14 @ 11:35:58
Postat av: Anneli

jag kommer att läsa :)

Postat av: S

Jag med :)

2010-03-14 @ 12:49:44
Postat av: Anonym

Jag skulle läsa den!

2010-03-14 @ 15:01:55
Postat av: Nybrand

Jo säkerligen, men jag vill inte att du ska glömma bort den här då, så det blir färre inlägg här för då är det nog inte värt det! :)

2010-03-14 @ 18:45:28
Postat av: Anonym

jag skulle verkligen läsa den, men ta inte bort den här!

2010-03-14 @ 21:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback