I never wanna leave this place


Här vid poolkanten har jag legat i typ två timmar med min iPod idag!

Livet leker. Jag vaknar upp brevid min pojkvän varje morgon, jag dricker massa diet coke, jag ligger vid poolen och det är palmer på baksidan. Imorgon ska det göras lite final shopping inför bröllopet, jag är broke, men jag har spenderat varje penny väl! Jag är inte redo att åka hem på måndag morgon, men jag kommer tillbaka den 31:a mars så det är okej ändå. :)

Någon frågade om artikeln om hur jag blev kär i min värdbror.
Här kan ni läsa den. Jag tror också den finns på exchangestudentworld.com, någon vänlig själ har översatt den till engelska!

Nu ska jag bege mig ut till baksidan igen.

Kommentarer
Postat av: Eira

Åh vad glad jag blev när jag läste din berättelse. Glad för din skull! Alla borde uppleva sån där äkta kärlek, den sorten som inte ens flera mil eller ett hav kan bryta. Jag tror absolut att ni kan få det att fungera och precis som du skrev så övervinner kärlek allting, men vill säga lycka till med ert förhållande ändå :)

2010-03-05 @ 23:42:56
Postat av: Anonym

Hej!

jag har läst ditt blogg ett tag och måste fråga lite saker. Har du flyttat till dem på heltid. Vet att ni träffades 2008 och vad gjorde du efter du hade åkt hem, åkte du dit ett år till. Snälla förklara!

Kram och tack för en bra blogg!!!

2010-03-06 @ 10:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback