frågor

Fina bilder :)
Två frågor:
1. Tror du att CJ's föräldrar vill komma till sverige?
2. Hur länge ska du stanna nästa gång i Phoenix?
Thank you miss :) 1. Ja, Cindy (CJ har ingen kontakt med sin pappa) har planerat in ett besök till Sverige för när jag tar studenten, men vi får se hur det blir. Hon vill i alla fall kommer hit! 2. Vi stannar i två veckor. :)


när blev det bestämt att du skulle tillbaka till usa igen efter tre o en halv vecka?? men har du inte skola då? :S
Det var min mamma och hennes man som hade köpt biljetterna när jag fortfarande var i USA. De ville också åka dit och hälsa på, då de aldrig varit i USA eller träffat Cindy. Jag har påsklov ena veckan, sedan kommer jag missa lite skola också.

Hur lång är du och hur lång är Christopher? :D
Jag är 1,62m och Christopher är 1,70m.

Hej. Jag undrar, hade ni Cheerleading på din skola? Kan du skriva vad du vet om det? Du är jätte söt :)
Åh, tack! :) Yes, det hade vi. Det var inte direkt något speciellt på min skola, utan de bara fanns, typ. En av mina närmsta vänner Jessica var en cheerleader, och en av mina vänner är co-captain i år, så det är typ allt jag vet om dem! Haha, nej men jag vet inte riktigt vad det finns att säga. De uppträdde alltid på football games, basketmatcher osv.. dock var det inte lika mycket av en statussymbol som det kan vara på andra skolor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback