frågor

Svar på tre frågor innan jag kryper ner i sängen. Imorgon har jag sovmorgon till 14.15!

Hur många gånger har du avrit till usa den här året?
En gång i år, men sammanlagt har jag varit tillbaka två gånger sedan jag kom hem från mitt utbytesår. Sedan åker jag ju tillbaka den 31:a igen! :) :)

Får du ta med läxor från skolan till usa? Jag menar eftersom att du ska åka dit igen snart, så ska du ta med dig läxor dit så du inte missar i skolan.
Nu när jag var där sist så gjorde jag ju praktik, och eftersom jag fick skjuta på mina praktikveckor så missade jag en vecka i skolan. Det fick jag inte ogiltig frånvaro för, och jag fick uppgifter jag kunde göra innan jag åkte så jag inte behövde komma så mycket efter. Men nu när jag åker på påsklovet kommer jag inte få giltig frånvaro. Alltingen får jag ta en veckas ogiltig frånvaro, eller sjukanmäla mig. Dock är alla våra inlämningsuppgifter internetbaserade, så har jag tillgång till internet kan jag skicka in uppfiter var jag än befinner mig. Prov får jag väl göra om på ett omprovstillfälle :)

Förresten Cissi, du kommenterar så fina kommentarer, flitigt också för den delen! :) Kan du inte länka din blogg om du har någon? (jag godkänner inte kommentaren om du inte vill) Jag är nyfiken! Haha.

Istället för att ha dagens outfit kan inte du börja med veckans ourfit? ;)
Haha! Truth be told: jag klär mig så alldagligt och tråkigt att det inte är sant! Det är jeans, linne eller t-shirt med kofta, eller någon anna top till jeansen. Alltid armband och alltid converse, stövlar eller ballerinaskor. Så det är inte så roligt att se. Tyvärr :)

Kommentarer
Postat av: cissi

Alltså jag har en blogg men har knappt slutat använda den:P hehe

2010-03-10 @ 22:49:17
Postat av: gabbi

Din blogg är jätte bra, jag funderar att också åka och läser hela ditt arkiv om ditt år! men kan du berätta lite mer om EF för det är de jag har tänkt på att åka med men det vore bra om man fick reda på mer av en som kan säga lite negativa saker och inte vara grymt positiv som på deras hemsida tex :D

2010-03-11 @ 14:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback