fråga

Hej! Jag har läst ditt blogg ett tag och måste fråga lite saker. Har du flyttat till dem på heltid. Vet att ni träffades 2008 och vad gjorde du efter du hade åkt hem, åkte du dit ett år till. Snälla förklara! Kram och tack för en bra blogg!!!
Tack och bock! Okej, jag var utbytesstudent 08/09. Jag åkte hem igen i juni 09, och började tvåan på gymnasiet. Jag har alltså inte flyttat tillbaka, utan går gymnasiet i Sverige. Jag var dock tillbaka och hälsade på i tio dagar i oktober, och nu tre och en halv vecka. Sen ska jag komma tillbaka och hälsa på igen om tre och en halv vecka, och sedan spendera hela sommaren här :) Så nej, jag har inte åkt tillbaka ett till år.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ska inte din pojkvän komma till Sverige någonting?

2010-03-06 @ 23:34:14
Postat av: mosh

när blev det bestämt att du skulle tillbaka till usa igen efter tre o en halv vecka?? men har du inte skola då? :S

2010-03-08 @ 18:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback