äntligen!

Bröllopet jag pratade om äger rum på Söndag i Scottsdale. Det är nåt fancy princess wedding, på den här resorten. Det är helt sjukt vad de laggt ner pengar på det här bröllopet, bara klänningen gick på 10 000 dollar! Fattar ni hur mycket pengar det är? På en klänning?! Hur som helst så är det en av Cindy:s bästa vänner, Cristina, som ska gifta sig. Det här kommer bli det första bröllopet jag går på någonsin (förutom mamma och hennes mans vigsel, men det var inget full blown wedding)

Efter fem timmar i gallerian så hittade jag en klänning! För 412 svenska kronor fick jag en klänning, strapless wonderbra (haha!) en väska och ett par trosor. Det kändes bra. Klänningen är den här lila färgen. Jag tog en bild med min kamera men färgen blir inte rättvis. Den ser bara blå ut.


Osmickrande bild. Dessutom ser mina tuttar gigantiska ut.


Den ser väldigt glansig ut med blixten, men den är väldigt matt i verkligheten.

Nåja, där har ni mina bröllopsinköp. Ni får nog se bättre bilder på söndag. På lördag är det poolparty på the Hilton hotel i Scottsdale, med matlagning och hela köret. Jag är inbjuden men jag vet inte om jag ska gå än. För det första är det girls only, och det här är liksom min sista dag med CJ innan jag åker hem (vi kommer vara upptagna med bröllopet hela söndagen). Men vi får se!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefiiin klänning!! :)

2010-03-01 @ 17:13:56
Postat av: Anonym

snygg klänning :D

2010-03-01 @ 19:34:41
Postat av: Anonym

Superfin klänning!! :D

2010-03-01 @ 21:36:14
Postat av: Cecilia

Din blogg är så bra! Det är så kul när du lägger ut massa bilder:) och så måste jag säga att den där klänningen var hur fin som helst!

Postat av: malin

du var jätte fin i klänningen!

2010-03-02 @ 11:33:40
URL: http://malinbj.blogg.se/
Postat av: Anonym

very nice dress =)

2010-03-02 @ 15:52:14
Postat av: Alva

Det var verkligen en jättefin klänning (=

2010-03-02 @ 16:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback