waikkkikkkii beach

Efter en hel förmiddag i gallerian så drog vi ner på stranden. Vårt hotell ligger precis vid stranden, men tyvärr har vi inte havsutsikt. Hur som helst. I gallerian köpte jag en klänning från Forever 21, och mjukisbyxor och trosor från Victoria's Secret. Det var den största VS i hela landet. Woho!


Alltså, det ser verkligen ut som ett vykort. Bahamas kan ta sig nånstans. Det är så vackert!


Me and my love at Waikiki beach!

Nog med bilder. Det är runt +30C men det är fruktansvärt fuktigt i luften. Jag är så klibbig! Haha. Nu ska vi snart ut och äta middag. Tidsskillnaden mellan Sverige & Hawaii är 12 timmar, jag är ungefär precis på andra sidan jordklotet!

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister aka MorSan

Jag är inte avundsjuk, jag är inte avundsjuk, jag är inte avundsjuk.

Postat av: emma

Ååh det ser helt perfekt ut!

2010-06-20 @ 12:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback