Tråkig blogg.se

Jag vet att jag officiellt skriver den tråkigaste bloggen någonsin. Vet ni varför? Jag har noll inspiration, jag är sjukt skoltrött och just nu är jag förkyld.

Jag har spenderat dagen i sängen, läsandes
den här boken. Visst var det intressant att läsa om en kvinlig FBI-agent, men usch vilken besvikelse. Visst skulle hon kunna spöa skiten ur mig med sin träning, men jag blev så upprörd när jag läste. På något sätt känns det som hon kritiserade hälften av alla våldtäktsoffer hon träffat, och pekat ut fel de gjort när de blivit överfallna?! "Hon skulle säkert levt om hon inte kallade honom för det hon gjorde", ungefär. Sjukt. Men som sagt, det kanske bara var min uppfattning. Hon var också duktig på att berätta om alla ingripanden hon deltagit i - vilket jag inte tvekar en sekund på att hon deltagit i, men det var lite för mycket "jag är den coolaste FBI-agenten någonsin." Tänk David Rossi i Criminal Minds.

Jaha, det var inte meningen att jag skulle recensera en bok, men jag blev så besviken... haha! Nu ska jag försöka göra något vettigt, typ lägga mig i sängen och läsa bloggar. Puss.

Kommentarer
Postat av: cissi

Bli bättre innan du far till USa igen :D

Hoppas du blir bättre

2010-06-01 @ 18:33:11
Postat av: Emma

Haha precis, vem vet, se bara hur det gick för dig ;) Nationella i Matte C gick inte super bra men det var ändå helt okej, jag klarade kursen i alla fall :)

Postat av: WWW.ILONIC.BLOGG.SE

fin blogg, allt väl???

2010-06-01 @ 21:12:01
URL: http://ilonic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback