Mina amerikanska vänner

Tänkte slänga upp några bilder på mina närmsta vänner där borta i staterna. Någon frågade om jag kunde göra det, så here we go! :)


Zena/Zee. En av mina närmsta vänner. På skolan var vi kända som "Emilia & Zee". Gick jag utan henne så frågade folk var hon var, var hon utan mig så frågade folk var jag var. Vi hade Newspaper class tillsammans, och första dagen i skolan så bombarderade hon mig med frågor och hon var så himla gullig mot mig, en liten främling. Hon dejtade Tim, och efter jul när vi började umgås som mest så var hon och jag oseparerbara. :)


Niqi, eller Nicole som hon egentligen heter, men det fick jag aldrig kalla henne! Hon kallade mig för "my little Swede" och vi hade TV production tillsammans, och det var så vi lärde känna varandra. Varje dag sken hon som en sol, och hon är verkligen en av de personer som lyser upp ett rum när de går in i det. Vi hade ett internskämt att vi alltid gick och kissade tillsammans, och självklart skrev hon det i min yearbook. Vi hade ett tårfyllt farväl på graduation, då vi stod och kramades och grät på fotbollsplanen. Niqi är halv-mexikan/halv-indian, och hennes hy är att döda för! Haha.


Mara. Vi hade biologi och Tv production tillsammans, och hon är gulligt besatt av sitt hår. Hon älskar kläder, mode, smink, allting ni kan tänka er som har med utseende att göra. Min "värdbror" Joe hade en crush på henne hösten jag var där, och vi spenderade många kvällar läsandes Cosmo på min säng, medan vi pratade om grabbar. Nu är hon dock gift med sin marinsoldat, och bor på marinbasen i Yuma med honom.



Michelle
. Hon är en typisk mexikansk tjej, jag sade något lite opassade för hennes oskuldsfulla öron och hon muttrade någonting på spanska. Vi hade Newspaper tillsammans och hon är en av de mest ambitiösa tjejerna jag känner. Hon sade alltid att jag var "the crazy swedish chick" och vi skrattade mycket tillsammans i Newspaper. :)


Mariah. Den här tjejen är så oförutsägbar och spontan. Tar livet med en klackspark och överanvänder ordet "dude" och "awesome".. Tänk er att det är lite Hayley Williams från Paramore över henne. Vi hade TV production och English tillsammans, så det bästa var att vi kunde skriva av varandras läxor i TV production som vi hade innan engelskan... haha! Varje dag med den här tjejen är ett äventyr, och vi bytte alltid mat och snacks sinsemellan, då vi båda älskar onyttigheter. Haha!


Tim eller shark som jag kallade honom, och han kallade mig alltid "Svenska". han dejtade Zee större delen av junior year, och han kom alltid till mig när han hade tjejproblem. Han bor i ett alldeles amazing hus, men nu har han flyttat till New Mexico. Tim är verkligen den snällaste killen ni kan tänka er. En dag när Zee fick förhinder så följde han med mig till ungodomsmottagningen och satt där inne och väntade och allting, även fast han inte alls var tvungen. Han är verkligen en kille man kan lita på, och så himla omtänksam.


Little Joe. Han är som min värdbror och han bodde hos oss första halvåret jag var i USA. Han skrattar alltid och har alltid roliga historier att berätta. Jag kommer aldrig glömma när vi var i Kalifornien tillsammans, och tappade bort Cindy som var rasande på oss. Vi skrattar fortfarande så vi gråter när vi pratar om den historien. Synd nog har vi tappat kontakten lite, men han behandlar mig som en syster och retar mig till jag är helt galen.


Mike & Joe. The Buccies. De är bröder, Joe är äldst och slänger det jämt i ansiktet på Mike. De gör saker utan att tänka på konsekvenserna, och ibland går det väldigt fel. Men varje gång jag träffar dem springer det fram och ger mig världens största kram. De är så himla lätta att umgås med, och de finns alltid där när man behöver en bättre dag. De brukar och tjaffsa om vem som ska få vara best man på mitt & CJs bröllop som de är säkra på kommer inträffa... Vi träffades genom brottarlaget, men hade inga lektioner tillsammans.


Mark. Jag vet att det är en dålig bild. Mark är som en teddybjörn. Han är otroligt gullig rakt igenom, och han satt och tröstade mig i flera minuter när jag skulle åka hem. "I love you, please come back and visit" sade han när vi sa hejdå. När jag träffade honom i oktober så brottade han ner mig på golvet och höll fast mig och sa att jag inte kunde åka hem igen. Han är en extremt duktig brottare, och placerade trea i staten förra året. Han lever för brottningen och ger verkligen allt. Och förutom detta så är han världens bästa kille. Tjejer, det är honom ni vill ha som pojkvän. Synd nog är han tillsammans med världenns fjortis just nu, men jag säger till när han är ledig :)

De är mina närmsta vänner i staterna, sedan finns det massa bekanta men dessa betyder mest :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt det var att läsa! Du varkar ha haft ett underbart år! :D

2010-06-10 @ 09:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback