how did we get here?

nu har jag letat igenom typ halva din blogg efter dom roliga matteprovsbilderna.. :( typ "find x" och en till bild, fast hittar dem inte =( kan du inte länka till inlägget/publicera bilderna igen? :)
Jag har aldrig lagt upp några sådana bilder, men jag vet att
Stephanie gjorde det för ett tag sedan. Det kan har varit där du sett dem kanske? :)

när ska barnen komma? :)

Zenas barn beräknas komma i slutet av december.

Jag läste kärlekshistorian om dig och din kille på utbytesstudent.se och man blir så varm hjärtat när man får höra något sådant:) Jag funderar på att åka som utbytestudent 2011/2012 till USA och jag undrar vilken organisation du åkte med? Vore tacksam för ett svar! /Julia

Hej! :) Jag åkte med EF.

kan du inte lägga upp bilder dina vänner och skriva lite om dem? skulle vara intressant :) amerikanska vännerna förstås ;p
Jo, jag kan kanske göra det ikväll :)

Kommentarer
Postat av: tessan

haha, oj.. Stephanie var det, ja! De enda "utbytesbloggarna" jag följer är din och hennes, borde ha tänkt på att kolla in hennes blogg också, haha.

2010-06-10 @ 21:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback