bye bye pain in the ass

Jag ska få en ny skoldator imorgon så nu ska jag föra över allting på min andra dator... woho. Men ny dator är inte fel!

Idag har jag shoppat, ett stycke bikini och en topp. Men jag måste då säga att jag blir bra irriterad på de stora butikskedjorna som inte har bikinis i större storlekar än 75C. Snyggt när brösten väller ut? Nej det är ju det. Hur som helst...

Nu ska jag böra föra över massa trams, sedan ska jag lägga mig och läsa New Moon. Jag fick för mig att jag skulle läsa om hela Twilightsagan, så jag började igårkväll med Twilight, betade av några kapitel och tog resten i förmiddags. Är det något jag ärvt av min mor tror jag det är att läsa fort. Mamma är en speed-reader... haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hatar också att dom har så små storlekar!! mina kompisar tror inte på mig när jag säger att det e as jobbigt! bara för att dom har b-kupor å allt sitter snyggt på dom...

2010-06-07 @ 22:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback