urgent care

Hej. Jag sitter pa urgent care, typ emergency halsocentral. min reseforsakring tackte inte kostnaderna. Gotta love det har landet. Hur som helst sa har jag haft utslag pa benen I tre veckor som kliar och nu pa sistone har det blivit sa illa att jag vaknar mitt I natten och kliar. Idag kliade jag sonder dem sa jag borjade bloda och vi har provat alla sortes kramer men inget funkar... Det enda som tar bort kliandet ar heta handdukar, men det tar bara bort det for stunden. Sa nu hoppas jag pa en stark kram/lotion som tar bort allt. Det kliar konstant och jag har typ gratit hela dagen. Hall era tummar. Jag bloggar senare. Forlat for lack of letters men jag bloggar fran telefonen. Puss

Kommentarer
Postat av: cissi

Krya på dig!

ha det super där bort :)

håller mina tummar

2010-07-10 @ 00:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback