saknar Sverige

Hej!

Det har varit mycket drama i hushållet på sistone, jag har längtat hem rätt mycket men nu har saker och ting ljusnat så det är skönt. Dock kommer jag hem om tre veckor. Det är så orättvist att jag längtar hem när jag är här, och när jag är hemma längtar jag tillbaka hit till min älskade CJ. (Dramat har inget med mig och CJ att göra, vi är just fine :)

Igår, lördag, så hjälpte jag Big Joe att städa hans hus och jag tjänade $50. Ligger fint i plånboken. CJ var på en ride along med brandmännen igår så honom såg jag typ inte på hela dagen. Jag och Big Joe åkte till Costco och vandrade runt butiken och käkade alla samples som de hade. Haha!

Idag så åkte jag med Cindy till Victoria's Secret, men köpte ingenting. Jag har redan tillräckligt med VS saker, så I was a good girl. Sedan åkte vi till Fry's och handlade inför middagen ikväll, jag ska göra pasta carbonara. Håll tummarna.

Engelskan flyter på hur bra som helst. Svenskan blir lite lidande nu när jag är tillbaka i att prata engelska varje dag. Anyways, Djanaée åkte tillbaka till swissland i fredags, så det är ganska tomt. Jag har pool/solförbud för mina ben är fortfarande lite irriterade av reaktionen, så jag sitter mest inne varje dag. Lame.

Hur som helst. På tisdag är det tänkt att jag ska ut och käka lunch med Mariah, jag har inte träffat henne sen i juni förra året, så det blir nog roligt.


Slänger in en bild på mina favorit flipflops.


Kommentarer
Postat av: monster

Om benen är bättre så testa att bada, blir benen värre så slutar du. Enkelt va? Var bara försiktig med hyveln! Kram

2010-07-19 @ 08:55:08
Postat av: Ninja Ister aka Mamma

Och du har varit och fått lite färg på naglarna?! Jag var på fotvård i Finland, men nagellacket började lossna två dagar efter!



Prova Monsters idé - testa bada.

Postat av: k

coola tår! :D

2010-07-19 @ 15:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback