powerwalking in 40 degrees celcius

Hejhopp!

Jag startade dagen med att CJ öppnade dörren och sade "you gotta be fucking kidding me?" Jag låg nämligen och sov när han kom hem från skolan 11.30, han hade tydligen trott att jag skulle klivit upp. Not so much. Så han drog av mig täcket, tog kudden och sedan gick han ut ur rummet.

Så jag bestämde mig för att gå på en powerwalk. Powerwalking i 40 grader och sol var kanske inte min bästa idé, men svettig blev jag. Jag gick upp för union hills som är en stor fet backe innan man kommer till vår gata. Jag dog nästan.

Ikväll ska jag och Cindy åka och fixa naglarna, jag ska bara göra mina tår, men jag kanske slänger in en bild på resultatet. Ikväll är det dessutom sista avsnittet av Deadliest Catch för den här säsongen.


Min powerwalk-runda. Det ser inte så långt ut men det blev 3.7 km enligt google maps. B är vårt hus, och och A är North Canyon där jag gick igenom skolområdet. Om ni ser typ det öppna området mellan E Rosemonte Dr och E union Hills dr, där är mördarbacken. Det är ett litet miniberg.

Kommentarer
Postat av: ELIN

svar: efter mycket tänkande bestämde jag mig för att åka med YFU. Ska på intervju nästa vecka! :)

Drygt att jag är så himla otålig.. vill bara åka iväg nu! haha. Ska bli spännande att se vart man hamnar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback