pictures from last week and this week


Varje gång vi äter fortune cookies så lägger vi till "in bed" efter själva meddelandet. So, I am a charmer in bed! Jag stoppade den i plånboken så varje gång jag öppnar den så skrattar jag. Good stuff!


YOGURTINI <3


This is yogurtini.


CJ gjorde muffins som ser bleka ut men de är supergoda. Dr Pepper:n är inte min, Dr Pepper är det äckligaste som finns.


Vår pool är GRÖN, eftersom poolpumpen är sönder. Kemikalierna vill inte rena poolen. Imorgon kommer pool-snubben (ingen het pool-kille här inte...) och förhoppningsvis blir det fixat.


Kommentarer
Postat av: Ninja Ister aka Mamma

Jag vill också bada i poolen! Jag bara jobbar och sliter, jobbar och sliter...

Postat av: Erika

Älskar din blogg! Den är helt underbar :) Hoppas du har det bra med CJ!

2010-07-27 @ 13:42:18
Postat av: CJ

My cupcakes are not pale!!!!!!!!!!!!! ur mean!!1 how about those cinnamin rolls u made!!!

2011-05-16 @ 03:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback