pasta carbonara och dessert

Middagen igår blev en succé. Jag lagade pasta carbonara med stekt vitkål och lök. Eller okej, jag gjorde carbonarasåsen och kokade pastan, och Cindy fixade vitkålen.

Till efterrätt smälte jag både mörk och mjölkchoklad och så doppade vi jordgubbar och bananer. Jag och CJ bestämde oss för att spara en tallrik jordgubbar, så vi kunde äta dem idag. Men halv ett inatt så stod vi utanför kylskåpet och glufsade i oss de sista!

Dessutom blixtrade det rejält i trakterna igår. Inget muller, bara otroligt häftiga blixtrar. Idag är det dock mulet, men förhoppningsvis spricker det upp snart. Nu ska jag gå och fixa mig, CJ fixar bromsarna på Dodgen och jag har nyss ätit äggröra och bagel. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback