kvällsdopp, rasslig bil och varmt väder.

Hej!
Idag så var vi och tittade på en truck som familjen Sisson tänkt köpa. Vi hittade bilen på deras motsvarighet av blocket, bilderna och informationen såg bra ut. Vi kommer dit och biljäveln är bucklig som jag vet inte vad. När man startar bilen så måste man gasa som en galning för att den ska "keep running". Det bästa av allt, CJ böjer sig ner för att öppna motorhuven genom att dra i en spak och spakjäveln lossnar och flyger ut på backen. Jag dog nästan av skratt. Och nej, det blev inget bilköp idag... hahah!

Efter bilincidenten åkte vi fort som fan ur den ruffiga delen ur staden och åkte till gallerian. Jag lämnade in min ring som tappat ännu en sten, sedan käkade vi lunch. Jag och CJ hyrde film men den glömde vi titta på, dock så tog vi ett kvällsdopp i poolen. Mys!

Idag så utfärdades en heatadvisor, en varning för hettan. Nu börjar det närma sig monsun-säsong, så det är lite fuktigare i luften vilket gör att det känns mycket varmare än 44 grader. Så nyheterna rekomenderar att man stannar inne... haha.

Mer info... mina stereoider funkar bra! (knock on wood!) Mina ben har inte alls kliat lika mycket, dock får jag inte raka benen, för det irriterar utslagen... jag ser ut som en jäkla luden björn! Det är hemskt. Men bara fyra dagar kvar av medicinen.

Hur som helst. Imorgon ska vi åka och titta på en annan truck. Bilen ska inte köras varje dag, utan kunna dra husvagnen som väger ett ton, ungefär. De har ingen bil som orkar nu, då de sålde den gamla. Cindys BMW, som CJ kallar POS (piece of shit) klarar det def. inte, och CJ:s truck har ingen hitch (dragkrok?).

Just det, pinsamt. CJ frågade om jag ville tanka här om dagen. Jag tackade artigt nej och han frågade varför. Jag har ingen aning om hur man gör! Jag har körkort men har aldrig tankat... pinsamt! haha!

Nu ska jag krypa ner i sängen med mina björnben och sova. Imorgon kommer det förhoppningsvis bilder. Puss!  PS. CJ ska svara på brottarfrågorna snart. :)

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister aka MorSan

Nu får du faktiskt ta och lära dig att tanka. Sen kan du titta vad det kostar också!



Och - hädanefter är det vaxning som gäller - inte rakning ... jag kan hjälpa dig (smärta är bara en högre form av njutning!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback