29th

Idag är det den 29:e, vilket innebär att jag och CJ har varit tillsammans i ett år och elva månader. Tyvärr är jag inte här på vår två-års dag, vilket är tråkigt.

Hur som helst, vi spenderade en timme ute i poolen, eller först klippe CJ gräset och jag låg i poolen. Sen attackerade han mig när jag låg fridfullt på min madrass. Hans ride-along blev inställd så jag har sällskap hela dagen! Han hade köpt 22 muffins som han skulle ha med sig till brandmännen, för det är tradition - men nu har vi massa muffins att äta istället. Yummy.

Ikväll ska jag på pedikyr, och som den underbara pojkvännen CJ är så erbjöd han sig att betala för den. Jag tackar och tar emot. Och imorgon åker vi till California!


JAG ÄLSKAR DIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback