you make the best out of it, no matter what. you're not a quitter, are you?

Januari och februari är min värsta månader. Jag älskar mina vänner och det är otroligt roligt att de fyller år, men jag är fattig som en kyrkråtta efter alla födelsedagar. Kolla bara in schemat nedanför! Som ni kanske förstår är det en lista av saker jag ser fram emot i väntan på att det ska bli den tolfte februari och jag får träffa amerikanen igen!

18 januari - min fina vän Jessica fyller 19.
22 januari - min fina vän Niclas fyller 19
27 januari - mitt biopresenkort går ut, vilket betyder att jag måste gå på bio innan detta datum! haha.
6 februari - min fina vän Mickis fyller 19
7 februari - min fina vän Malin fyller 19
12 februari - jag åker till Phoenix!!!! :)
12 februari - Cindys födelsedag
18 februari - Big Joes födelsedag
7 mars - Christophers födelsedag <3
7 mars - Cristinas bröllop
... sedan måste jag också tillägga att vi nu bokat boende på Hawaii mellan 19-28 juni!

Utöver det här har jag skola, körlektioner två gånger i veckan, jag ska helst hinna med att träna tre gånger i veckan, plus att halkbanan skall förhoppningsvis in emellan alla datum någonstans! Men den som kom på ordspråket "den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge" var då fan inte i ett långdistansförhållande med någon på andra sidan jordklotet!

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister

Glöm inte din mor som fyller 50 i mars och Ukki som fyller 70, och Monsters C fyller 40 i april ... bara för att nämna några till.



Puss!

Postat av: Nicke Nyfiken

Vet inte om du har svarat på den här förut men om din värdmamma hade förbjudit dig och Christopher att bli tillsammans även fast ni har känslor för varandra, skulle ni ha följt de eller tror du att ni skulle blivit tillsammans ändå? =)

Sen vill jag bara säga att din blogg är jätte bra!

2010-01-10 @ 18:13:39
Postat av: Osob

OMG, min lilla syster Jaweriya fyller år den 7:de mars, aahh nice

2010-01-10 @ 20:22:39
Postat av: lola

omg, hawaii! jag blir avis ^^

2010-01-10 @ 21:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback