praktik

jag går på samma skola som dig. jag har för mig att du sa att du fick flytta dina APU veckor lite hur som helst. Eller det kanske bara någonting jag har fått för mig. För jag frågade nämligen Henrik om jag skulle kunna få ta ut min praktik i ett annat land fast någon vecka senare dom andra har praktik. Men det fick jag tydligen inte. Även fast jag betlar allting själv. Jag tänkte bara att det skulle vara smartare att ta ut praktiken där istället för att få pass mycket frånvaro. För jag har redan bokat en resa och kommer få jätte mycket frånvaro ifrån skolan om jag inte gör någonting åt det. Just därför tänkte jag utnyttja APU tiden i det land jag ska åka till. Så min fråga är alltså.. Stämmer det att du får flytta dina APU veckor lite hur som helst? :)

Lite hur som helst vet jag inte riktigt, men såhär är det: vecka 6 och 7 har min klass praktik, vecka 8 är vanlig skolvecka och vecka 9 är sportlov. Jag skulle till USA på sportlovet vilket som, och då frågade jag Henrik om det var möjligt att jag gör min praktik i USA vecka 7 och 8, om jag stannade i skolan vecka 6 (då min klass är på praktik) och jobbar ikapp allting jag missar under vecka 8. Han sade att det var okej. Sen hade jag redan min praktikplats säkrad då, och de var bara de här veckorna de kunde ta emot mig. Fast du kanske redan hade en säkrad praktikplats? Men det kanske beror alldeles på hur dina praktikveckor ligger, när du ska utomlands och så? Jaja, jag vet inte, men hur som helst så är det såhär det ligger till :)

Var har du hittat din nedräknare? sen som räknar ner till Phoenix?
http://www.startsidan.org/nedrakning.php Där har jag hittat den :)

Kommentarer
Postat av: anne

åh nedräknare! tack!

Postat av: Linda - ndaiL

spännande med praktik i usa, var ska du varad å?

2010-01-29 @ 11:08:07
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback