our love is like a song, you can't forget it

Jag har haft världens mysigaste helg. Inga krav, inga tider att passa och bara allmänt lugn. Jag är aningen stressad med skolan just nu, mycket som ska göras i och med att jag ska läsa ikapp ännu en kurs och det är mycket med körkortet nu.

Så ikväll var jag ut och åt med mamma och hennes man. Sedan hade jag skypedate med älskade Christopher, samtidigt som jag åt Ben & Jerry's. Det enda som toppar det är om Christopher hade varit här, och inte genom skype, men snart så! Sen fick jag även prata med Cindy i tjugo minuter.

Nu har jag nyss sett fimen "What a Girl Wants." Det är något med den här helgen och gamla chickflicks.

_________________
Too late to go back to sleep, it's time to trust my instincts, close my eyes and leap.
It's time to try defying gravity. Kiss me goodbye, I am defying gravity.
Lea Michelle - Defying Gravity

Jag lyssnar på den här låten när jag känner mig stressad och värdelös. Jag kanske inte ska motbevisa gravitationslagen, men den får mig att känna "så länge jag vill så kan jag."

Kommentarer
Postat av: sara

demi lovato- don't forget.

Så jävla bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback